22 جولائی، 2015

محبت برسا دینا تو ساون آیا ھے





محبت برسا دینا تو ساون آیا ھے 
تیرے اور میرے ملنے کا موسم آیا ھے
سب سے چھپا کے تجھے سینے سے لگانا ھے
پیار میں تیرے حد سے گزر جانا ھے 
اتنا پیار کسی پہ پہلی بار آیا ھے
کیوں ایک پل کی بھی جدائی سہی جائے نہ ؟
کیوں ہر صبح تُو میری سانسوں میں سمائے نہ
آجانا تو میرے پاس دُوں گا اتنا پیار میں 
کتنی رات گزاری ھے تیرے انتظار میں 
کیسے بتائوں جذبات یہ میرےمیں نے خود سے بھی زیادہ تجھے چاھا ھے
سب کچھ چھوڑ کے آنا تُو ساون آیا ھے تیرے اور میرے ملنے کا موسم آیا ھے
بھیگے بھیگے تیر ے لب مجھ کو کچھ کہتے ھیں دل ھے خوش میرا کہ خیال ایک جیسے ھیں 
روکو نہ اب خود کو یوں سُن کو دل کی بات کوڈھل جانے دو شام کو اور آ جانے دو رات کو
کتنا حسِین یہ لمحہ ھے قسمت سے میں نے چرایا ھے 
آج کی رات نہ جانا تُو ساون آیا ھے تیرے اور میرے ملنے کا موسم آیا ھے 
محبت برسا دینا تُو ساون آیا ھے ،،،،،،،،،،،،،